pondělí 15. června 2015

Yummy Giraffe Smoothies

Krásný pondělní den všem!
Léto se nám blíží a já se v horkých dnech vždy ráda osvěžím dobrým drinkem. Když je ještě k tomu 100% přírodní a plný vitamínů, mám ho o to radši. A tímhle případem jsou právě smoothies od značky Giraffe. Dají se zakoupit v prodejnách Albert a je spousty různých příchutí!
Já jsem dostala na vyzkoušení hned 5 různých druhů a musím říct, že zatím co jsem 3 vyzkoušela, byly všechny naprosto vynikající! A nebojte, nejsem podplacená k tomu, abych tu drinky vychvalovala. To nemám zapotřebí :)
Drinky jsou 100% raw, bez umělých dochucovadel a obsahují přírodní vitamíny. Kolik jablek, jahod nebo dalšího ovoce obsahuje váš drink najdete vzadu na obalu a mě ty jejich obaly hrozně baví!
Doufám, že jsem vám alespoň dala malý tip, čím se v horkých dnech osvěžit a zahnat žízeň.








6 komentářů :

  1. Hmm ty vypadají dobře za kolik jsou? Albert u nás asi před 3 měsícema otevřeli tak si pro něj musím zajít, děkuji za doporučení. Neboj nemyslím si že jsi podplacená :DD Koukni se na poslední vlog THe lovelyhairs a u Péťi haty na to že prý všechno jenom propagují. Achh, někteří z nás jsou vážně tak trapní :DD Kája

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip, já smoothie miluju, určitě je teda vyzkouším :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
  3. Já smoothie miluju, ale radši si ho dělám doma se svým smoothie makerem, ale tyhle nevypadají špatně a hlavě mají krásný hravý obal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja nemám rada moc sladké ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. vypadají hodně dobře!

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásný náušnice :) Drinky vypadají lákavě

    OdpovědětVymazat