úterý 4. srpna 2015

Khaki long coat

Doufám, že máte pěkný den !
Rozhodla jsem se to tu opět trochu oživit a mám pro vás připravených hned několik článků. Jako první, tu dnes mám outfit, který jsme fotili s přítelem. Myslím, že fotky se nám moc povedly a jsem s nimi konečně spokojená. Možná to bude i outfitem, ve kterém jsem se cítila opravdu skvěle! Schválně, kdo pozná kým je outfit inspirovaný? 
Hlavním prvkem je dlouhý šifonový kabátek, který je poslední dobou hodně trendy hlavně v zahraničí. Škoda, že u nás s ním tolik outfitů nevídám. Pokud se ho slečny menšího vzrůstu bojí, určitě není proč. Já jako prcek (163cm) jsem ho zkombinovala ještě s botkami na podpatku, které se právě k takovým dlouhým kabátkům nejvíce hodí.
Co na něj říkáte? Máte dlouhý kabátek doma nebo jsem vás nalákala ke koupi jednoho? :)

Co mám na sobě?
brýle: ELLE
náušnice: Banggood
kabelka: Obag (TopBrands)
kabátek: Sheinside
hodinky: IAm (ystrdy)
tílko: Amisu (NewYorker)
kalhoty: Sheinside
boty: Zaful











16 komentářů :

  1. Naozaj krásne :) neskutočná si

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný outfit :-) Já mám doma už několik let, takový delší trenčkot v béžové barvě, ale vzhledem k tomu, že jsem malá jako ty, tak ho nosím minimálně :-) Ale je fakt, že na jaře jsem ho docela i vynosila, když si k tomu vezmu skinny jeansy a podpatky, tak v tom potom nevypadám jak hastroš. :-D Těším se na další fashion posty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší a ty boty jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  4. tie fotky sú fakt dobré a kvalitné ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle outfit mi uplně připomíná takové ty fotky celebrit. Krásná Kristýnko♥

    OdpovědětVymazat
  6. krásne! nohavice sú úplne super, dlho niečo podobné hľadám :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Týnko, tobě sluší snad všechno, ale tenhle kabátek mi k tobě vůbec nesedí. Vlastně se mi nelíbí vůbec :D Ale bez něj by to bylu super :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja v tom vidím úplnú Carly Babel :D krása, veľmi sa ti to hodí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou úpně překásný, ty se Vám s přítelem fakt povedly :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiši, ty si tak strašně pěkná :O škoda, že jsem z takové dálky :( ( Uherské Hradiště, Zlínský Kraj) Si strašně nádherná a neskutečně milá slečna :) ! Jen tak dal, si strašně hodnunká . :)

    OdpovědětVymazat
  11. Fíha, Týnko, tohle je pecka! Vypadáš fakt božsky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný outfit, nemá absolutně žádnou chybu :) Neskutečně ti sluší a zamilovala jsem se do toho kabátku, je senzační :)

    Spotřebováno: Červenec 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. O bagů si v Itálii užiješ až až :) Má je tam každá druhá a ty obří obchody s tolika doplňkami k nim co tady v ČR ani nejsou.. Já se z Cavallina vrátila před 2 dny a bylo to úžasný. Ty draky na pláži jsme právě taky viděli. Škoda že jsem tě tam nepotkala :D

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Super outfit :)

    http://dejlina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Super outfit :)

    http://dejlina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat