pondělí 17. srpna 2015

Mint dress on the beach

Krásný pondělní den!
Tak jsem zpět z dovolené v Itálii a pro vás připravených pár článků, právě odtud! Dnes začínáme outfitem foceným na pláži. Fotili jsme trochu později večer, takže světlo nebylo úplně nejlepší, ale alespoň pláž nebyla plná lidí.
Protože bylo horko, které bylo ostatně asi i tady v ČR, zvolila jsem šifonové šaty, které mají krásnou mint barvičku. Zároveň jsou asymetricky střižené a já si původně myslela, že to bude overal! :D
Máte také rádi mint barvičku? Já ano a to hlavně v létě, kdy hezky zvýrazňuje opálenou pleť.

Co mám na sobě?
brýle: Primark
náhrdelník: Beads
náramky: Obag a Hakuna_matata
šaty: Dressgal







11 komentářů :

  1. Mint barva je úžasná sama o sobě, ale na opálené pokožce je to teprve luxus :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šaty. A strašně se mi líbí barva Tvých vlasů. To je Tvá přírodní barva nebo si je barvíš?

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne saty.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky a náhrdelník :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná barva šatů a ten náhrdelník je fkat krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní fotky Kristýnko! Já úplně zbožňuji jak jsi opálená♥

    OdpovědětVymazat
  7. moc krásné šatičky♥ hrozně ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší :)
    http://something-times.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tie šaty sú super a farba ti pristane :)

    OdpovědětVymazat
  10. V týchto šatočkách vyzeráš úžasne! Si veľmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadáš nádherne!:) Krásny post!:)
    Chceš sledovať navzájom na GFC?:) Daj mi vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat