čtvrtek 6. srpna 2015

Yellow skater skirt

Krásný čtvrteční den všem!
Jak jsem slibovala, jsem tu s dalším článkem a to konkrétně opět s outfit postem. Tentokrát je to už trochu více letní, než předchozí a řekla bych, že je úplně ideální do těch opravdu horkých dnů, které teď máme.
Docela velkým trendem jsou teď skater sukně, aneb sukně střižené do áčkového střihu. Mě nedávno přišla tato v krásné žluté barvě! Nejdřív jsem se trochu bála, aby mi nebyla moc dlouhá, ale nakonec jsem s délkou moc spokojená. Přijde mi to mnohem lepší, než když je sukně do půlky stehen a je potřeba si hlídat, aby nebylo vidět něco, co být vidět nemá :). Takhle to podle mě působí i mnohem víc elegantně. Elegantní šmrnc jsem tomu dodala ještě botami na podpatku a celkem velkým kloboučkem. A aby to nebyla taková nuda, přidala jsem ještě pásek a brýle, obojí se zvířecím potiskem!
Co na to říkáte? Nosíte skater sukně a ladíte je spíše do elegantního stylu, nebo k nim vezmete raději tenisky? :)


Co mám na sobě?
klobouk: LucLuc
brýle: Primark
tílko: H&M
pásek: Ann Christine
sukně: DealSale
lodičky: Choies









15 komentářů :

  1. Skvělé botičky :) moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, já osobně bych se asi neodvážila vzít si ten pásek, ale ve výsledku to vypadá moc dobře. Je to jednoduché a elegantní, to v létě oceňuji nejvíc. :)
    Dobroty od A

    OdpovědětVymazat
  3. tá sukňa je fakt dobrá a tiež aj boty sa mi páčia :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě prostě ty klobouky strašně sedí!♥

    OdpovědětVymazat
  5. Botičky jsem měla taky :o jsou strašně pohodlné a moc ti to sluší Týnuš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, musím říct, že ta sukně je dokonalá :) Moc ti to sluší :)

    Spotřebováno: Červenec 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Tu sukni už jsem obdivovala v haulu, jak jsi ji ukazovala. Je skvělá a taky musím říct, že tohle jaro/léto preferuju jedině áčkové sukně délky po kolena nebo těsně pod kolena. Ted když si vezmu sukni do půlky stehen, je mi to hrozně nepříjemné a pořád se musím hlídat...

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sukně je skvělá! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky si chci pořídit nějakou sukni v tomto tvaru :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší ta sukně je naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný! Boty by mě teda asi zabily, ale vypadáš v tom úžasně! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to super,vypadáš jak Kitty Cotur(jestli ji znáš)

    OdpovědětVymazat
  13. Je to super,vypadáš jak Kitty Cotur(jestli ji znáš)

    OdpovědětVymazat
  14. moc ti to sluší:)) ten klobouk je krásný!

    OdpovědětVymazat
  15. krásná sukně :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat