neděle 27. září 2015

Just in shorts at mountains

Krásný víkendový den!
Tentokrát to bude opět throwback a to do Rakouska, přímo do hor. Tam kde bylo asi 15 stupňů, foukal studený vítr, já byla pouze v kraťáskách a jediné co mě zahřívalo, byla nově koupená mikča z Benátek. 
Normálně bych se asi oblékla tepleji ale těmito horami jsme projížděli cestou zpět z dovolené v Itálii ještě v létě, kdy byla velká horka. I tak jsem hrozně ráda, že jsem se sem mohla podívat, protože to byl opravdu zážitek. A to nejen překrásný výhled na hory a dokonce i na nejvyšší horu Rakouska, ledovec Glossglockner, ale i samotná jízda autem po klikatých silnicích nahoru a dolů. Sice mám celkem málo fotek, ale i tak doufám, že vám trochu přiblížím tamní atmosféru.



Rozhodla jsem se na konec každého článku dávat bonusovou fotku. Tady můžete vidět, jak těžké je udělat si normální fotku ve větru s rozpuštěnými vlasy :D

6 komentářů :

  1. u nás je teraz 11 stupňov a pomaly nosím zimnú bundu, tak obdivujem že si to v tej zime vydržala :D :) Super fotky, pekný blog, čítam každý príspevok :)
    Patricia
    http://fashionwhoo.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou nádherný! :))) Hlavně mě zaujala 2 fotka,nechápu jak si dokázala vyfotit tak krásnou fotku! :o
    Super příspěvek! :*
    Juli

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotečky 🔝 A samozřejmě krásný článek, tvůj blog zbožňuju 👌🏼

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, moc krásné fotečky. Ta mikča vypadá super :-) Tenhle styl Univerzitních mikin (oblečení) se mi moc líbí, ale u nás bohužel nic takového není... :-P Taky jsi dobrá, žes nezmrzla v těch žabkách, to já bych tam asi nedala :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, úplně náhodou jsem narazila na Tvoje videa na youtubu a zaujaly mě, tak jsem se dostala na Tvůj blog. Haha, to snad není možné, že si taky z Liberce (podle císařáku a fotek outfitů tak usuzuju :D). Momentálně žiju v zahraničí, takže mě fakt zaujal někdo, kdo bloguje z domova:).
    Je to divné říct, ale uplně mi to chybí, možnost vyjet tramvají do skiareálu nebo teď už mhdčkem do Jizerek:).

    OdpovědětVymazat