úterý 22. září 2015

Trip: Císařský kámen

Krásný úterek všem!
Jak jsem slibovala, jsem tu s dalším postem. Sice je trochu neaktuální, protože už bohužel nemáme počasí na to, abychom si lítali venku jen v kraťáskách, ale i tak doufám, že se vám fotky budou líbit a třeba naberete inspiraci na to, kam v libereckém kraji na výlet! :)
My jsme si totiž už po několikáté udělali výlet na celkem nově postavenou rozhlednu Císařský kámen, z které je nádherný výhled na Ještěd, Liberec a jeho okolí. Tentokrát jsme vám to zdokumentovali a fotek jsem měla opravdu spousty, tak jsem se snažila vybrat ty nejpovedenější, ale i tak jich je možná trochu více. Tak snad to nebude vadit!
Co mám na sobě?
triko: Hollister
batůžek: Grafea
kraťasy: Cropp Town
boty: Converse












15 komentářů :

  1. Ten batoh je super :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tá posledná fotka je super !!! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. jů, ten baťůžek vypadá krásně : jinak bezvadný fotky Tyno :)) sluší ti to!

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Batůžek je moc hezkej :) I ty fotky, jen já bych na tu rozhlednu teda nevylezla kvůli strachu z výškám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky :) Outfit je moc hezký, takový pohodový, výletní :)

    http://ili-libertad.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. krásne oblečenie, krásny outfit, krásna slečna, krásne fotky, krásne prostredie... neviem čo viac povedať :) inak tá posledná fotka je úplne úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit je skvelý,vyzeráš super a výlet si si určite užila. :)
    leuslifestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky! :) Ten batoh je opravdu strašně skvělej!!Jinak moc pěknej outfit a nápaditý fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj moc ti to sluší....:-)
    PS:Byla jsem tam taky je to moc hezký

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj moc ti to sluší....:-)
    PS:Byla jsem tam taky je to moc hezký

    OdpovědětVymazat
  11. jsem jediná komu přijde že ty kratasy jsou ti hodně krátký. přijde mně že ti jsou malý nebo vůbec neseděj :( Batoh je super

    OdpovědětVymazat