pondělí 7. prosince 2015

(Christmas) Red coat

Doufám, že máte pěkný pondělní den!
Začátky týdne bývají nejtěžší, ale já jsem si je postupem času začala k pondělkům nalézat cestu. Je potřeba se vždycky zaměřovat na ty pozitivní věci. Pro mě je to třeba dnes to, že pro vás mám opět nový článek a už se těším na vaše ohlasy na něj.
Nevím proč, ale tenhle outfit mi něčím připomíná Vánoce. Možná to dělá červený kabátek, možná ta šála, těžko říct. Každopádně, taky už se tolik těšíte na Vánoce? :)
Co mám na sobě?
kabát: SheIn
šála: SatkyLevne
svetr: Newdress
klobouk: SheIn
kabelka: IAm
kalhoty: Terranova
boty: Jannis Shoes



38 komentářů :

  1. bože,ten outfit je tak užasny :) ...aj mne tento outfit pripomína Vianoce,už som to povedala,ale je fakt krásny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! Ta šála je úplně super!

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná kombinace! :) I já se moc těším na Vánoce a pondělí jako špatný dny už ani nijak nevnímám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tady tit o sekne snad ještě víc než jindy... :) Možná to dělá ta rtěnka, jinak nevím, ale jsi strašně krásná. A kabátek se mi moc líbí, stejně jako ty boty, ale celý outfit je pěkný (y) ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten klobúk je super :) Ja sa teším - už mám darčeky nakúpené, takže už som pokojná :)Len ma čakajú skúšky ešte pred Vianocami, tak ťažko sa hľadá tá nálada :)

    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A držím palce ať zkoušky zvládneš úspěšně! :)

      Vymazat
  6. Také mi outfit připadá vánoční! Těmi barvami a tou rtěnkou, co máš na sobě.
    Moc pěkný outfit a je to vše hezky zkombinované!

    OdpovědětVymazat
  7. Já Tě fakt "žeru"
    http://1url.cz/4A4K

    OdpovědětVymazat
  8. Červená ti neskutečně sluší, jseš celá rozzářená :))

    OdpovědětVymazat
  9. Hzvzdycky jsem si myslela ze bily kalhoty jsou jen na leto, ale tohle je super! Zitra vyrazim do terranovy shanet podobny! 😂👌👏

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný a propracovaný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Opäť super outfit.. a opäť sa mi brutálne páči šál :-)
    Topánky vyzerajú strašne nepohodlne, ako sa v nich chodí?

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Týnko moc ti to sluší, ta rtěnka skvěle ladí ke kabátku a klobouku. Miluju tvé outfity, hold prostě víš, co ti sedne! :P :))

    OdpovědětVymazat
  13. Aká si krásna! Červená ti veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  14. http://jacqelinetales.blogspot.cz/ kdyby někoho bavilo číst příběhy, tak má kamarádka zde má stránku

    OdpovědětVymazat
  15. http://jacqelinetales.blogspot.cz/ kdyby někoho bavilo číst příběhy, tak má kamarádka zde má stránku

    OdpovědětVymazat
  16. Strašně ti to sluší, kabát a šála <3 Celý outfit je tak krásný!

    www.ketyland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Si strašne pekne namalovaná moc ti to pristane

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný outfit, všechno pěkně sladěné!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkný outfit. Mohu se zeptat kdo tě fotí? Já bych taky někdy chtěla fotit outfity, ale je asi divný jít na ulici se stativem a štelovat tam samospoušť :D

    OdpovědětVymazat
  20. Musím říct že na svůj věk vypadáš o hodně starší :O já jsem stejně stará, ale oproti tobě vypadám jako miminko teda :D Jinak outfit super!!

    OdpovědětVymazat
  21. Hello, dear :D
    thanks a lot for your comment. And Yes, of course! I'm following you via instagram please, follow me back :D

    NEW DECOR POST | Be Welcome, dear Spring
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Týnuš nechtěla by jsi natočit nějaké video s rady na učení jazyků?

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Týnuš proč tedy nejsi moc aktivní, máš krásné oufity.

    OdpovědětVymazat
  25. Je škoda, že jsi další z těch, kterým stoupla "sláva" do hlavy. Byla jsi tak milá a dělala videa i blog s láskou. Teď z toho cítím jen touhu po penězích. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videa dělám stále s láskou a mám pro to stále větší a větší nadšení :) Proto jsem se přestala věnovat i blogu, abych se věnovala na 100% tomu, co mě baví. Pokud bych to dělala pro peníze, určitě by to vypadalo jinak.

      Vymazat
  26. Jak je možné, že když tě sleduju už tak dlouho, tvůj blog jsem objevila až teď? :D Hrozně ti to sluší Týnko, máš super vkus a ty botičky jsou pecka! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  27. tento outfit sa mi strašne páči ! Tá farebná kombinácia fakt super !Môžem sa spýtať aký rúž to je čo máš na perách ? ďakujem :) Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Týno, mohu se zeptat off topic - na ig jsi dávala že momentálně používáš na vlasy řadu winter repair od Gliss Kur, je to dobrá řada?:) resp. stojí za pořízení? Děkuji za odpověď, měj hezký zbytek dne. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. bude dalsi cast stehovaciho vogu? udelas "tour" celeho bytu?

    OdpovědětVymazat